Generell infoMissingName

Litt om oss

AtB har 12 biler (fra budbil til 18t lastebil) pr 30.08.2016. Kjørekontoret driftes av erfarne mennesker med over 30 års erfaring fra bransjen. Alle ansatte har gjennomført og bestått kurs iht ISPS kode. (ISPS kode er det de fleste baser blant annet krever for å komme inn)

Bedriften har en 24 timers vakttelefon som betjenes av sjåføransvarlig og den er operativ 365 dager i året.

For bedrifter som ønsker å bestille transport elektronisk kan AtB Transport as tilby følgende løsninger.

1. Bestilling av transport via de fleste EDI-systemer

Her er noen sider med mer informasjon: www.edi-soft.no eller www.axia.no

2. Bestilling via vår hjemmeside.

3. import via excel

Deres bestillinger poppe rett opp i skjermbildet til vår kjøreleder bare sekunder etter at bestillingen er sendt. Systemet vi bruker tilbyr POD (proof of delivery).

Ønsker dere mer informasjon om hvordan man går frem for å benytte våre elektroniske tjenester kontakt vår administrasjon på tlf 51 90 66 66

Hva transporterer vi?

Vi transporterer absolutt alt (innenfor lovverket)

Hvilket område dekker vi?

Hovedtyngden av oppdragene våre er på Nord-Jæren, men vi leverer varene hvor som helst i verden.

Når er vanlig åpningstid?

Vanlig åpningstid er 08-16, men vi har 24/7 vaktordning. Dagen er ikke ferdig før alle varer er levert!

Hva er vaktordningen?

Vaktordningen betyr at en sjåfør skal være tilgjengelig hele døgnet, hver dag fra mandag til mandag. Denne ordningen går på rundgang blant sjåførene

Prisstruktur/ prissetting?

Prisene blir fastsatt av kontoret, og derfor er det viktig å få ned mest mulig informasjon om turene, som f.eks antall leveringer, tidsbruk, ventetid, vekt, oppdragstype etc.

Ha alltid varene klar når våre sjåfører ankommer